دانشکده هنر های تجسمی و کاربردی
دانشکده صنایع دستی
سومین رویداد نیمسالانه آثار دانشجویان دانشکده صنایع دستی برگزار شد
سومین رویداد نیمسالانه آثار دانشجویان دانشکده صنایع دستی برگزار شد
با حضور آقای دکتر رضا نصر اصفهانی رییس دانشگاه هنر اصفهان، سومین رویداد نیمسالانه آثار دانشجویان دانشکده صنایع دستی روز پنجشنبه 3 بهمن ماه سال جاری در دانشکده صنایع دستی دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد.
در این رویداد  به معرفی و نمایش آثار دانشجویان در رشته های میناکاری، قلمزنی، مشبک فلز، زیورآلات، مدل و قالب، حجم، سفال، کاشی، نگارگری، تذهیب، طراحی سنتی، فرش، چوب و ... پرداخته شد.
در ابتدای این رویداد ضمن چیدمان آثار توسط دانشجویان، استادان متخصص هر رشته، آثار دانشجویان را رتبه بندی کرده و نفرات برتر هر رشته را انتخاب نمودند و پس از این، آثار دانشجویان در معرض عمومی به نمایش درآمد. در طول نمایش این آثار، آقای دکتر نصر اصفهانی رییس دانشگاه هنر اصفهانی به همراه آقای مهندس معینی معاونت اداری و مالی دانشگاه، آقای دکتر خواجه احمد عطاری رییس دانشکده صنایع دستی و مدیران گروه های آموزشی دانشکده از این نمایشگاه دیدن نموده و ضمن بازدید از آثار ارائه شده دانشجویان به گفتگو و تبادل نظر با استادان و دانشجویان دانشکده صنایع دستی پرداختند.
شایان ذکر است آقای شیردل رییس اتحادیه صنایع دستی اصفهان به همراه همکاران خود و نیز مجموعه داران خصوصی اصفهان از این نمایشگاه دیدن نموده و ضمن ابراز علاقه جهت همکاری، با ریاست دانشکده، استادان  و دانشجویان دانشکده صنایع دستی به گفتگو نشسته و پیشنهاداتی جهت همکاری بهتر ارائه نمودند.
لازم به ذکر است این نمایشگاه از ساعت 8 تا 14 در دانشکده صنایع دستی برپا بود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1398/11/06
تعداد بازدید:
3451
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
دانشكده صنايع دستي
خيابان حكيم ، روبروي مسجد حكيم، دانشكده صنايع دستي
031-32217564   031-32217521
 فاكس: 32217506 -031
 handicraft1faculty@gmail.com
دانشگاه هنر اصفهان
كليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به دانشگاه هنر اصفهان مي باشد.
ورود اعضا
Powered by DorsaPortal